Το τελευταίο βιντεάκι από τη σειρά «The Hire» της BMW ήταν η έβδομη διαφήμιση που προβλήθηκε περισσότερο στο Youtube τον Οκτώβριο, ξεπερνώντας ακόμη και τη διαφημιστική καμπάνια του Trump. Τώρα ήρθε κάτι καλύτερο!
ΤΗΣ ΒΑΣΙΛΙΚΗΣ ΓΕΩΡΓΑΚΗ (twitter.com/vassilikigew)
Δεν υπάρχουν πλέον πολλές καλές καταδιώξεις αυτοκινήτων σε διαφημιστικά σποτ. Η τελευταία όμως δόση από τη BMW Films, «The Εscape» έκανε μάλλον τη διαφορά. Το Escape αφηγείται μια ιστορία εταιρικής διαφθοράς, απώλειας και λύτρωσης. Και όλα εντός δέκα λεπτών. Αλλά το κύριο σημείο, φυσικά, είναι η δράση της αυτοκινητοβιομηχανίας και στο κέντρο βρίσκεται η ολοκαίνουρια BMW 540i.
Ο Clive Owen, o «κακός» Jon Bernthal και η Dakota Fanning πρωταγωνιστούν. Το αυτοκίνητο περνάει καταφέρνει να ρίξει κάτω ακόμα κι ένα ελικόπτερο.
Μέσα σε μόλις εννέα μέρες είχε κάτι περισσότερο από 2,5 εκατομμύρια προβολές. Σήμερα, ακόμη περισσότεροι έχουν δει την ταινία στην ιστοσελίδα της ΒΜW, BMWFilms.com. Τώρα, το πώς θα μεταφραστούν αυτές οι προβολές σε πωλήσεις είναι άλλο θέμα. Δείτε παρακάτω το εν λόγω βίντεο.
Video: BMW USA / Δημοσιεύτηκε στο youtube στις 23 Οκτ 2016
Πηγή άρθρου: newsauto.gr / 25.11.2016