1. Πρώτα από όλα και αν είναι δυνατόν, μη πανικοβάλεστε. Ο πανικός είναι ο χειρότερος σύμβουλος αυτήν τη δύσκολη στιγμή.
  2. Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι δύο τηλεφωνήματα: το πρώτο στην Τροχαία (πληκτρολογώντας από το κινητό σας τηλέφωνο τον αριθμό 100 κατευθείαν) και το δεύτερο στην φροντίδα ατυχήματος της ασφαλιστικής σας εταιρίας. Πλέον κάθε ασφαλιστική εταιρία διαθέτει τηλεφωνικό κέντρο φροντίδας ατυχήματος (ο αριθμός του τηλεφώνου είναι γραμμένος πάνω στο ασφαλιστήριο συμβόλαιό σας, συνήθως στις καλύψεις (φροντίδα ατυχήματος τηλ. 210 ………….) ή και σε άλλα ευκρινή σημεία του ασφαλιστηρίου. Η asfaleianet σας αποστέλλει μαζί με κάθε ασφαλιστήριο και ένα ειδικό έντυπο με το τηλέφωνο της φροντίδας ατυχήματος της ασφαλιστικής σας εταιρίας καθώς και ένα έγγραφο γνωστοποίησης ζημιάς το οποίο μπορείτε να μας το στείλετε αφού το συμπληρώσετε με fax στο 23810 21404 ή με e mail στο info@asfaleianet.gr για να λάβουμε γνώση του ατυχήματος και να ενεργήσουμε για την εξυπηρέτησή σας.

    Ορισμένα τηλέφωνα ατυχήματος ανα ασφαλιστική εταιρία:

    • GEΝERALI: 18112
    • ΑΤΛΑΝΤΙΚΗ ΕΝΩΣΗ: 210 7470001
    • EUROLIFE: 210 6504035
    • AIG: 210 9408676
    • ΟΡΙΖΩΝ: 210 9988128
    • IΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ: 11555 για Β.Ελλάδα 11556 για Ν.Ελλάδα
    • PRIME: 210 6504063
    • ΕΘΝΙΚΗ: 210 9099100
    • INTERLIFE: 210 9460249
    • ALLIANZ: 210 9988188
    • ΥΔΡΟΓΕΙΟΣ: 210 6504046
    • ERGO: 210 6504022
    • INTERAMERICAN: 1158
    • ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΤΙΚΗ: 1158
    • ΑΧΑ: 210 7268000
    • INTERNATIONAL LIFE: 210 6858440

    Τα τηλεφωνικά κέντρα λειτουργούν 24 ώρες το 24ωρο 365 ημέρες το χρόνο για την δικιά σας εξυπηρέτηση, σε όλη την Ελλάδα. Με το που δηλώνετε τον τόπο του ατυχήματος, αριθμό πινακίδας και άλλα στοιχεία που θα σας ζητηθούν, κατευθείαν το τηλεφωνικό κέντρο συντονίζεται με τον κοντινότερο εξουσιοδοτημένο συνεργάτη της ασφαλιστικής εταιρίας, ο οποίος καταφθάνοντας στον τόπο του ατυχήματος, θα προβεί σε καταγραφή των συμβάντων και στη λήψη φωτογραφιών. Εαν το όχημά σας δεν μπορεί να μετακινηθεί από την πρόσκρουση θα σας μεταφέρει και σε κοντινό συνεργείο.

    Εσείς το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να κρατήσετε την ψυχραιμία σας. Όλα τα υπόλοιπα θα τα αναλάβει ο εξουσιοδοτημένος συνεργάτης ο οποίος θα στείλει και όλα τα στοιχεία στην ασφαλιστική εταιρία για να την ενημερώσει. Έτσι, τελειώνετε με το ατύχημα εκείνη τη στιγμή, χωρίς να χρειάζονται άλλες ενέργειες από την πλευρά σας.

    Εαν βρίσκεστε στο εξωτερικό, επικοινωνήστε και πάλι με το τηλεφωνικό κέντρο της φροντίδας ατυχήματος της ασφαλιστικής σας εταιρίας (+30 210 …) για να λάβετε οδηγίες σχετικά με το τι πρέπει να κάνετε.

  3. Εαν κάτι δεν πήγε καλά στην όλη διαδικασία, επικοινωνήστε μαζί μας (e mail: info@asfaleianet.gr τηλ: 23810 21404 (Ώρες λειτουργίας: Όλες τις ημέρες της εβδομάδας (και Σάββατο) από 09:00 εως 14:30 το πρωί – Τρίτη, Πέμπτη, Παρασκευή και απόγευμα από 18:00 έως 20:30)) για να μας το δηλώσετε και εμείς θα ενημερώσουμε από την μεριά μας την ασφαλιστική εταιρία.
  4. Επικοινωνήστε οπωσδήποτε μαζί μας εάν δεν φταίτε για το ατύχημα και κατά συνέπεια πρέπει να λάβετε αποζημίωση. Εμείς αναλαμβάνουμε την υποχρέωση να παρακολουθήσουμε όλη την διαδικασία αποζημίωσης σας και να σας ενημερώνουμε σε τακτά χρονικά διαστήματα για την εξέλιξή της.